Terugkomst.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu Terugkomst.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu

Terugkomst..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elze

01 Juli 2006 | Frankrijk, Parijs

Dag allemaal,

Hier gaat alles nog steeds goed! Het is inmiddels wel een gekkenhuis hier geworden..veel nieuw personeel op de camping, te gezellig..slecht voor het werk, maar ik heb de belangrijksten checks al gehad en waren allemaal zeer positief! Dus het feest op de camping, weer veel gasten leren kennen waar we veel feestjes mee hebben..Dus het wordt weer tijd om terug naar NL te komen voordat de boel hier te gek wordt.. Dat gaat ook gebeuren, ik vertrek 9 juli al terug..kom waarschijnlijk 10 juli aan, wordt namelijk voor busreis, shit shit..

Ik zou zeggen ik wie en of spreek julie allemaal wel weer als ik terug ben!


Groetjes en Kus,
Elze

  • 01 Juli 2006 - 18:22

    Bastiaan:

    Heey meis,

    Dan kom je al aardig snel terug;) Jij denkt ook snel voor weg voor dat het een gekkehuis wordt, haha.. ik geef je een groot gelijk;)
    Veel succes nog de laatste paar dagen
    en fijne vakantie nog...
    groetjes en kus,
    bastiaan

  • 01 Juli 2006 - 23:17

    Justin:

    Goede reis! En nog een leuke laatste week toegewenst! Ik kan niet wachten om je weer terug te zien.

    Groetjes,

    Justin

  • 04 Juli 2006 - 06:58

    Din:

    Halloooooo lieverd!

    Beter dat je zo snel terug komt, want het heeft wel lang genoeg geduurd denk! Maar jaaa geniet nog maar ff van de rivieren :p & alles! El, ik zie je snel!

    kuss

  • 04 Juli 2006 - 14:06

    Marieke:

    Jaaa!! Je komt weer terug! volgens mij is iedereen blij je weer terug te zien..heeft wel weer lang genoeg geduurd ;)

    Tot heel snel hoop ik maar weer dan! kan je eindelijk weer alle terrassen afgaan.

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Elze

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1681
Totaal aantal bezoekers 9562

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: