Land van stage bekend. - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Elze Doorn - WaarBenJij.nu Land van stage bekend. - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Elze Doorn - WaarBenJij.nu

Land van stage bekend.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elze

01 April 2006 | Nederland, De Meern

Hee Hallo Lieve mensen..!

Gisteren heb ik te horen gekregen dat het in ieder geval in Zuid Frankrijk zal zijn in de 'Ardèche, dus daar ben ik heel blij mee (op naar het mooie weer ;)). Verder is de camping etc nog niet bekend maar ik hou julie op de hoogte!

Mijn vertrek is gepland op 30 April, maar het kan altijd een paar dagen ervoor of erna zijn..dus nog even wachten of ik koninginnenacht/dag hier nog kan vieren (A)

Tot laters!!

Kus kus,
Elze

  • 01 April 2006 - 09:50

    Janet:

    Hoooi :D

    Ja hoor, wat lekker zeg dat je in de Ardèche zit!!!! is er erg mooi daar! Ben jaloers op je hihi, misschien kom ik wel even langs. ;)

    Kussie Janet

  • 01 April 2006 - 18:31

    Nikki:

    Hee El, veel plezier enzo hea :D Echt koel horr!!
    Kusjee

  • 01 April 2006 - 20:24

    Fabian:

    Goed voor elkaar El! ;)
    Nu maar hopen dat je inderdaad pas 30 April en Niet eerder vertrekt! ;)

    Liefs en kus

  • 02 April 2006 - 08:24

    Christel:

    Hallo daar meisje..

    Wat heb je dat toch weer goed voor elkaar :P Heb je niet toevallig wat ruimte in je koffer(s) over? haha.. :$

    We gaan snel nog wat doen he?! ik hoorde dat je een paar weken vrij hebt nu dus dat moet nu wel lukken toch? :D

    BiG Hugg 4 Mah Cute! *X*

  • 03 April 2006 - 08:28

    Sophie:

    *************

    Ellee!!!

    Dat is wel fijn dat je nu dan eindelijk weet waar je zit bofkont ;)!
    Je komt gewoon half zwart terug ofzo haha.. ai!

    xxxxjes Sophie

    *************

  • 03 April 2006 - 17:35

    Jody:

    Veel succes met je stage el!!!

    **Koesje!**

  • 03 April 2006 - 19:55

    Wesley:

    ik hoop dat je er zin in heb met je stage en veel lol maken en groetjes van wesley

  • 06 April 2006 - 11:19

    Vera:

    eej elze,

    veel plezier op stage, lekker in de zon! deze maand nog wat gezeligs gaan doen ?

    xx Veer

  • 06 April 2006 - 18:57

    Wesley Van Kfd1a:

    ik ga je veel missen en die lach die altijd zag op je gezicht veel gelukt en ik ben jelooz op je maar geniet er van ik gun het je kusjes van wes

  • 07 April 2006 - 19:35

    Collega'tje:

    Haii leuke, eigenwijze, lachende collega van me!!

    Wat zal het stil worden zonder jou :( ik zal het best wel missen even onze lollige buien haha en dat gezeur van je ;) :P Geintje!!!!!

    ik ga je alvast een hele leuke periode wensen daar!!!!

    liefs van je weet het!

  • 09 April 2006 - 19:59

    Lorenzo:

    veel plezier in Frankrijk ik stuur wel een kaartje als ik in Italië op stage ben:P ik zie je wel als je terug bent x Lorenzo

  • 10 April 2006 - 16:42

    Thomas:

    Haa Chickie

    Dat komt helemaal goed met jou heb ik het idee ;)
    hou ons goed op de hoogte!

    kusje Thom

  • 11 April 2006 - 07:56

    Dave KFD 1A:

    Heey Elze

    Heel veel plezier
    en ik zou je egt superrrrr missen!


    xxxxjes Dave

  • 11 April 2006 - 20:17

    Elze:

    Heej Elze!

    Toppie meid ik hoop dat je veel plezier krijgt op je stage(A)!
    Ik heb spijt dat ik zelf niet op zoek ben gegaan om naar het buitenland te gaan:(!
    Maarjha suc6 en stuur je wel een kaartje(A)!

    Groetjes
    Bjorn
    P.S.
    Me Adress
    Bjorn Beerendonk
    Clemenceaustraat 35
    1314RN Almere
    Holland:P!
    Niet vergeten hea:D

  • 11 April 2006 - 20:18

    Bjorn:

    Oeps dat moest Bjorn zijn de naam niet elze:$!
    Sorry:$!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Meern

Elze

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 9564

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: