Offieciële plaats - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu Offieciële plaats - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu

Offieciële plaats

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elze

11 April 2006 | Frankrijk, Parijs

Eey allemaal!!

Eindelijk heb ik het officiële bericht binnen gekregen waar ik zit en dat is geworden Cote d'Azur in de omg. van Alps. Dus dat komt dik in orde :D
Ik zal 30 April vertrekken naar een soort van trainingskamp in Hoeven (gewoon in NL) en dat duurt 2 dagen, dus 2 Mei vertrek ik echt.

Ik hoop velen nog te zien voor ik ga maar dat komt vast goed. en Thanks voor de berichtjes die ik al binnen heb gekregen ;) Leuk!!

Kuss,
Elze

  • 11 April 2006 - 15:43

    Ramona:

    Oeeehhhh wat lekker girl ;)

    maak er wat van hè!

    Big kiss & huggs.

  • 12 April 2006 - 09:53

    Florianne:

    Heel erg veel plezier!! Wie weet zien we elkaar nog voordat je weggaat..

    Dikke kus!!

  • 13 April 2006 - 08:37

    Jo-Ann:

    Lekkerdingie!

    Reserveer je daar gelijk een paar plaatsen voor ons? haha, we willen je echt wel op komen zoeken daar hoor ;) eens checken hoe (goed?) je dat doet :P

    Knuff van mij!

  • 19 April 2006 - 06:49

    Patrick:

    Hoi hoi.

    Dat doe je goed als je daar zit! wens vast veel succes en plezier..! en stuur een kaartje :D

    kus Patrick

  • 19 April 2006 - 14:48

    Janneke:

    Hoihoi,

    Veel plezier en komt heelhuids terug

    xxx Janneke

  • 19 April 2006 - 20:02

    Kim:

    Hey Meissie..
    Ik vind het heel leuk voor je..
    Maar heb ik weer contact met je.. en dan ga je weg.. Maar zal je voordat je weggaat, vast nog wel zien.. EN.. Drie maanden zijn zo voorbij..
    Als je in september maar terug bent, want dan ben ik jarig en ben je bij deze uit genodigd..

    Kusje..
    Kim

  • 26 April 2006 - 20:43

    Gabriël:

    Chick Der Chicks :P

    Wat zal je gemist worden zeg!!! :( de dag van vertrek komt steeds dichter in de buurt, vindt het niet meer zo leuk nu! haha.
    Ik zal zorgen dat ik wat frans kan als je terug komt :D zal je vast goed staan die sexy taal ;)

    Tot op Q-dag!!! Heb er zin in!

    Kusss Gab :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Elze

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 9562

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: