Ja ja ik ben er eindelijk!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu Ja ja ik ben er eindelijk!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu

Ja ja ik ben er eindelijk!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elze

10 Mei 2006 | Frankrijk, Parijs

Zo dan, Goedemiddag!

Hier een berichtje, heb eindelijk i - net maar zal er niet teveel op zitten..Ik ben vanmiddag aangekomen op de camping, ik ben eerst een weekje wezen helpen op een andere camping..best zwaar maar ik mag hier een paar dagen gaan relaxen. Ik zit in een team met 2 engelse jongens, ze zijn echt super relxt!!! erg gezellig en de camping is echt een paradijs, jeetje haha..en het weer is super dus ik zal het wel uit houden!

Ik probeer julie op de hoogte te houden!
Ik ga nu eerst even relaxen aan het zwembad..de rivier is hier ook erg mooi, heb een rondleiding gekregen..alle gasten vqn Eurocamp waren ook al op de hoogte van mijn komst dus al veel leuke reacties en gesprekken gehad! zelfs 2 flessen campagne..erg lief! Veel nederlandse gasten ook hier en ben hier de enigste Courier uit NL dus dat vonden velen wel leuk, het is fijn hier!

en lieve mensen ik mis julie ook ;)

Tot gauw!!

Kus en Liefs Elze

  • 11 Mei 2006 - 11:43

    Kim:

    Hey Cutiej..
    Nu het echte werk!:P
    Ook heel veel plezier daaro.. En ik spreek je snel.. Dan praten we verder.. :D
    (K)Kusje.. Liefs..
    Kim

  • 11 Mei 2006 - 18:30

    Nikee:

    heey chicky

    ik ben echt blij dat je het er naar je zin hebt!! :) lekker weer, leuke mensen om je heen.. wat wil je nou nog meer ?? ;) gaat verder alles goed met je ? lekker kbruin geworden al ? we houden contact!! heel veel plezier nog daarzo !! liefs mij.. XXX en groetjes van sven.

  • 12 Mei 2006 - 20:25

    Suuzz:

    Heey Elze! Super je zit al in d'Ardeche nu ;) Gaaf dat alles al zo goed is bevallen. Hopelijk heb je verder nog een supertijd!
    Laat gauw weer van me horen.. Dikke Kus en nog heel veel genieten he!! Suuz

  • 12 Mei 2006 - 23:03

    Justin:

    Heej,

    Goed om te horen! Veel plezier daaro!

    Kus Jus

  • 13 Mei 2006 - 17:04

    Vera:

    eej elze,

    fijn dat je het naar je zin hebt!
    maak er een leuke tijd van,
    kuss Vera

  • 14 Mei 2006 - 10:21

    Axel:

    hey ellie,

    niet te veel chillen he anders word je lui.
    ik dacht dat je zo hard moest werken maar daar geloof ik helemaal niets van:P.

    hoihoi. (je lieve broertje)

  • 17 Mei 2006 - 08:22

    Justin:

    Hay Els, alls nog steeds leuk daar!!! Hoor je wel weer een keer.

  • 17 Mei 2006 - 19:54

    Tia Frida:

    Hi Poessie,
    Eindelijk je site gevonden. Nou je weet het geniet (met mate) en leer zoveel mogelijk. Veel liefs en zorg goed voor jezelf
    Tia Frida

  • 18 Mei 2006 - 16:01

    Joshua:

    heeee SecC lady!!

    Ben net terug aangekomen van de reis uit la france. Het was erg leuk je even te hebben gezien daar op je stage! en had het geluk dat je net een vrij dagje had. Ik wens je nog ontzettend veel plezier en succes daar, je hebt het getroffen! ook met je teamgenoten, toffe mensen doe ze de groetjes! tot gauw mooie (te) bruine meid!!!

    Greetz kus van Joshua

  • 19 Mei 2006 - 13:13

    Vera:

    eej elze,

    mooi dat de postbode jou heeft kunnne vinden!
    nog veel plezier in frankrijk

    kuss Vera

  • 20 Mei 2006 - 14:59

    Iris:

    Heeey Girl,
    Alles top daar? heb het hier dik naar me zin en der is een stadje Miouw ofzo iets wat precies in het midden van ons is misschien kunnen we daar een dag heen....?
    Have fun
    Dikke kus Iris

  • 20 Mei 2006 - 15:12

    DeNiesje:

    Bonjour Madam! Ca va?? Volgens mij check je deze site ook nooit hey haha :P Mgoe ben ff levenloos bezig (dat ken je wel ;) ) dus ik ga jou maar ff lastig vallen.. verder heb ik niet zoveel te vertellen en als ik dat heb laat ik het je later wel horen..fijn he :D Nouwe SALUT! en aJu Paraplu!

  • 21 Mei 2006 - 18:54

    Samantha:

    Heey Elze!!

    Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar! Als het ff tegenzit drink je gewoon die 2 flessen champagne leeg achter elkaar dan wordt vanzelf alles weer mooier! :-p haha nee hoor!! Hoop dat alles zo goed blijft gaan! Dat je veel leuke mensen ontmoet!!
    en natuurlijk heel veel plezier hebt!! Tot Snel!

    ~Groetjes & ~xxx~ Samantha

  • 24 Mei 2006 - 11:40

    Susanne:

    Heeeej meissie !!

    Hoe is het nu met jouu? Beter dat je het daar naar je zin hebt joh :D Enn .. zijn de mensen nog steeds zo leuk om je heen ;) want je zit er nog wel even.. Mooi dat het daar zulk lekker weer is .. Ben je al een beetje bruin geworden ?? Nouu we houden contact !! Heel veel plezier daar nog en lekker blijven genieten !! HAVE FUN

    Dikke kus Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Elze

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 9562

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: