Nieuw bericht voor julie - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu Nieuw bericht voor julie - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu

Nieuw bericht voor julie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elze

26 Mei 2006 | Frankrijk, Parijs

Heey allemaal!!

Ik hoop dat alles goed gaat met julie! Ik wil de mensen bedanken die steeds berichtjes neerzetten en geinteresseerd zijn naar mij en wat ik hier doe etc..
Het gaat nog steeds goed met me, (bijna) alles loopt hier lekker, het werk is nu wel wat zwaarder met die warmte maar buiten me werk is het erg leuk allemaal.. heb al aardig wat mensen hier leren kennen en leuke!! er is nu ook leven op de camping, bijna al onze accomodaties zitten vol.. echt super, en de gasten zijn geweldig!

Buiten me werk om en als ik vrij ben ga ik meestal van de camping af, de omgeving verkennen en mooie dingen bezoeken.. ik wordt ook vaak meegenomen door andere mensen die hier werken en zelfs al 2 uitstapjes gemaakt met gasten die me mee vroegen, very Nice!! Mijn favo plek heb ik ook al gevonden hier, de mooie rivieren, waar hier trouwens wel meer van zijn..maar alles hier is heel anders dan in NL.. kan hier echt goed bijkomen en me geheugen cleanen. haha ;)

Goed, ik heb nu even niet zo snel meer wat te vertellen.. Ik hoop dat alles verder goed gaat met de andere couriers van kamp Hoeven die dit lezen! In het bijzonder Iris en Martijn!! Hoop dat het julie ook goed afgaat!


Tot spreekse!

Veel Liefs en Kus
Elze

  • 26 Mei 2006 - 15:04

    Van Elze Zelf:

    Er komt binnenkort een niewe foto van mij hier op de site..die gemaakt is tijdens het bezoek van me paps!


  • 26 Mei 2006 - 23:03

    Justin:

    Ik ben blij dat je het zo leuk heb! Ik hoop dat jullie daar niet hetzelde weer krijgen als wij hier hebben gehad (Regen, regen en nog eens regen)

    Kusjes,

    Justin

  • 30 Mei 2006 - 13:04

    Michelle:

    Hee Elze!!

    Wat leuk dat je daar stage loopt! goed te horen dat alles goed met je gaat en het je bevalt! Zo te zien heb je heel wat achter gelaten in het kikkerlandje ;)
    Hoorde dat je gaat beginnen met je rijlessen..erg cool!! haha dan zien we je helemaal zowat niet meer zeker..?

    Je krijgt de groetjes en liefs van Cindy, Leonie, Fabian en Liset!!
    en een kus van mij!

    Michelle

  • 31 Mei 2006 - 10:13

    Kim:

    Hey Cutiej
    Gelukkig nog steeds naar je zin.. Das heel mooi..
    Nog maar ander halve maand en dan kom je weer terug.
    Volgens mij wil jij daar niet eens meer weg.. Haha..
    Ik wens je nog een fijn maand daaro..
    En ik zie je snel, weer als je terug bent..
    :D:D

    Dikke Kus..
    Liefs..
    Kim

  • 31 Mei 2006 - 11:14

    Janneke:

    Blij te horen dat het goed gaat. Veel plezier daar nog en tot snel.

  • 31 Mei 2006 - 17:08

    DeNiesje:

    Eey GanGsta! tijd niet gesproken joh.. :P gelukkig alweer een maandje voorbij, 2 aug. zie ik je weer he!! Gaan we weer als vanouds feesten tot in de vroege uurtjes! KUsss

  • 02 Juni 2006 - 15:12

    Fabian:

    Elzje! :D

    Gelukkig alles goed met je..ik mis je wel zeg! zo stil in het land ineens, geen ineens spontane acties meer nu ;) ik spreek je gauw weer hoop ik en laat het weten wanneer je vliegtuig is geland weer!! beter dat terugreis per vleigtuig is!

    Liefs Fabian

  • 06 Juni 2006 - 09:17

    Danielle:

    Heey Elze,

    h0e ist daar0? beetj naar je zin.. met mY gaat alles g0ed.. n0g sg0ol enz0.. bYna klaar haha.. maar je hebt dus mo0i weer enz0.. das mo0i:D..n0u ik spreek je snel ho0p ik!:D..
    Dikke kus Danielle

  • 08 Juni 2006 - 06:42

    O.:

    :O dus je hebt het naar je zin! Teminste nog goed te lezen dat alles goed met je gaat, al missen we je wel in Pays - Bas (of dat landje waar jij ook vandaan komt).

    Anyways, zit nu op mijn stageplek te checken hoe het met iedereen gaat :D.
    Wanneer komt je terug naar Nederland met de anderen? Of is dat nog niet bekend?

    However, heb het uitstekend naar mijn zin op mijn stageplek (mijn baas is 28 jaar, red.) en hoef nog maar 1,5 week (PARTY :P!)en dan ben ik hier weg. Ook al zullen er dingen zijn die ik zal missen, maar dat zal jij waarschijnlijk ook wel hebben!

    Ik spreek je wel, als je terug bent in Hollanda (in ieder geval Nederland :P).

    Cheers,

    O.


  • 11 Juni 2006 - 16:52

    Tamara:

    El!

    Wat zag je er goed uitttt die paar minuten dat ik je heb kunnen zien op de cam! Denk dat er velen jaloers op je kunnen zijn en ajb breek niet teveel (jongens) harten daar.
    Blijf aan je denken hoor!

    Liefs Tam

  • 13 Juni 2006 - 21:36

    DINN:

    Hai Ellieee !

    Alles goed? Zo te horen wel he! Cool dat t vet druk is, werken voor je leven he! & dope dat die gasten je mee vroegen :)!

    Nog veel plezier chickie!

    xxx

  • 14 Juni 2006 - 08:15

    Fam. Smith:

    Hallo daar Elze,

    We hebben je site gevonden hoor eindelijk, de reis terug is goed verlopen en hebben de zon meegebracht naar nederland!

    We hebben het super naar onze zin gehad op de camping daar en leuk dat we je daar hebben leren kennen! De kids raken nog niet over je uitgepraat dus zodra je weer terug bent moet je maar eens langskomen als je de tijd hebt.

    We wensen je nog heel veel succes en plezier daar en we hebben de volle vertrouwen in dat alles goed gaat komen met jouw!

    Groetjes,
    Marco en Jessica en de kids Jordy, Lindy en Fabian.

  • 25 Juni 2006 - 14:00

    Marjolein:

    hoi elze chickie :p

    je bent vast er druk daar in frankrijk! en je hebt je tijd er bijna op zitten! ben echt benieuwd naar je belevenisen maar ik krijg ze vast wel te horen :p nou ik wens je nog een leuke tijd daar meid !

    kusjeeeee

  • 26 Juni 2006 - 12:12

    Mellis:

    De Pimpste chick van die hele camping ben je el! Ik heb het zelf gezien ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Elze

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 9562

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: