Camping bekend..in St. Alban toch d' Ardèche - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu Camping bekend..in St. Alban toch d' Ardèche - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elze Doorn - WaarBenJij.nu

Camping bekend..in St. Alban toch d' Ardèche

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elze

30 April 2006 | Frankrijk, Parijs

Zo..Bijna klaar voor vertrek, alleen me koffer nog inpakken ;) en dan op naar Hoeven..kijken of er nog een feestje valt te bouwen, maar dat komt vast in orde!

Ik zal dinsdag vertrekken naar m'n camping waar ik de komende 3 maanden zal verblijven (nog onbekend of dat per bus/trein of vliegtuig gaat gebeuren), camping heet 'Ranc Davaine' er is ook een mooie site van dus als je die eens wilt bekijken of je wilt je vakantie daarheen boeken :P haha..dit is het adres: http://www.camping-ranc-davaine.fr/
Ziet er mooi uit toch? :)

Verder kan er gewoon via mail contact blijven enzo, ik ben Niet op mijn eigen mobiele nr bereikbaar daar!!

Goed lieve mensen..Ik ga mijn best doen om deze site een beetje bij te houden, ook omdat ik weet dat velen er benieuwd naar zijn. Wie weet verschijn ik ooit nog eens op de chatbox hier hahah maar dat zal ik julie wel laten weten van te voren.

Bedankt voor de reacties die ik via hier al heb gekregen! erg Lief en dat zal me zeker goed blijven doen! ;)

Tot later!

Liefs en Kus,
Elze

  • 01 Mei 2006 - 13:14

    Deniesje:

    haha ben ik nou echt de eerste die hierop gaat reageren? best wel ernstig haha, maarja stiekem mis ik je nu al :P
    Je zal het vast pas lezen als je in frankrijk dus vraag ik maar alvast..hoe was het in Hoeven? Was er nog een feessie te beleven of werd je hard aangepakt ;) Hoop dat je het onwijs naar je zin gaat krijgen daar, veel vrienden maken natuurlijk want die kan je dan voor je laten werken whehe. Nou je krijgt denk ik snel weer wat van me te horen! Adios Amigos! Kuss

  • 04 Mei 2006 - 04:57

    Kim:

    Hey cutiej..
    Ja idd.. hoe was het in Hoeven?? Ik hoop dat je daar een leuke tijd gaat krijgen.. En ik mis je stiekem ook al hihi..
    Nou.. Laat maar snel wat van je horen :P
    Kus en Liefs..
    Kim

  • 05 Mei 2006 - 20:50

    DINNNNNNNN!:

    Hallooooo lieverd :)!
    Hahaha mag ik ff lache om dat van Denise, ben ik nou echt de eerste die hierop gaat reagere best wel ernstig hahaha ik had niet anders verwacht :p.
    Ik vond het heeeeeeeel leuk dat ik je sprak & eigenlijk mis ik je nu ook al stom he? Volgens mij mist iedereeeen je, dus neem maar weer lekker de bus terug! Maaaaar El, ik hoop dat je het heeeeeeeeel vet gaat krijgen, lekker bruin worde, maar met mate want straks komt er een neger terug, & herkenne we je niet meer.
    Okeee ik schrijf zeker teveel? El.. rustig aan, als het je teveel word schreeuw je gewoon: NU EVEN NIET! & klaaar is el.
    Nouuuuuuu lieffie tot snel! kus Din.

  • 06 Mei 2006 - 20:30

    Merove:

    He schat! Gaaf plekkie hoor! Jammer dat het nu regent en hier zo enorm de zon schijnt! Hahahah ;O) Maar een troost jij komt bruiner terug hihihi Denk aan je schat liefs mij kussss

  • 07 Mei 2006 - 11:57

    Leila (je Weet Wel =D):

    Heel veel plezier he=)!!
    weer lekker naar t zuiden in frankrijk, ben jaloers;)
    xxx

  • 07 Mei 2006 - 18:43

    Mystery Guest:

    ey...
    je hebt wel een lekkere plaats uitgezocht om stage te lopen...
    is het daar een beetje dope of skip je het liever? :P
    iig veel plezier daar en houd het droog :P ^o)?

    Greetz,
    O.

  • 07 Mei 2006 - 20:06

    Esther:

    heyhey!!

    Hoe is het daar in Frankrijk? Jammer dat ik je niet meer heb gezien voordat je wegging! Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt en nog van t lekkere weer kan genieten ;-) wij wel iig!

    veel plezier en werkze!! ;-) Au revoir!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Elze

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 9552

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 15 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: